Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|
Choose an application
Dit werk is bedoeld als handleiding voor professionals (in spe) van alle niveaus en uit alle hoeken van het sociaal werk. Met dit boek verleg je de focus van 'leren' naar 'doen'. De praktijk is immers de beste leerschool. Schrijven in de praktijk is het uitgangspunt van dit boek. De teksten die in het sociaal-agogisch werkveld het vaakst voorkomen, vormen de basis van dit handboek. De praktijk staat in de opleiding immers centraal. De opgenomen voorbeelden gaan over teksten in de dagelijkse communicatie, teksten voor correspondentie, teksten in het kader van het hulpverleningsproces, teksten voor PR en teksten die je gebruikt om een mondelinge presentatie te ondersteunen
Schrijfvaardigheden --- Maatschappelijk werkers. --- welzijnswerk --- rapporteren --- schrijfprocessen --- schriftelijke communicatie --- Dutch language --- Social welfare methods --- verslagen schrijven --- methoden van het sociaal werk --- Mass communications --- Rapporteren ; hulpverlening --- Maatschappelijk werk ; methodiek --- 844.4 --- 651.7 --- Schrijven --- Communicatie --- Verslaggeving --- Schriftelijke communicatie --- Welzijnswerk --- sociaal-cultureel werk --- Taalvaardigheid --- 364.62 --- Notuleren - Rapporteren --- 007.2 --- PXL-Social Work 2014 --- schriftelijke vaardigheden --- PXL-Healthcare --- opleiding verpleegkunde --- PXL-Handboeken --- Sociale welzijnszorg --- Rapporteren --- Onderwijs --- Scripties --- Sociaal werk --- Schrijfvaardigheid --- schrijfvaardigheid --- sociaal werk --- Scriptie --- Sociaal werk (beroep) --- Opvoeding --- Pedagogiek --- Statistische gegevens --- Sport
Choose an application
Hoe stopt u kracht in uw wervende teksten ?Hoe zorgt u voor positieve aandacht ?Hoe motiveert u uw lezer om te doen wat u vraagt ?In Met woorden verleiden geeft Mark Van Bogaert u een hoogst persoonlijke inkijk in de interne keuken van de copywriter.Ontdek de direct bruikbare schrijftips in zijn typisch zwierige en humoristische stijl. Schrijftips die u extra aandacht en extra respons garanderen. De verrassende tests in het boek bewijzen dat de tips werken voor mailings, advertenties,onlineteksten. Maar de dialoogmethode versterkt ook andere soorten teksten: van persbericht over PowerPointpresentatie tot zelfs het verslag van uw vergadering of uw bedrijfsblad.Bron : http://www.lannoocampus.be
Copywriting --- Schrijven. --- Schriftelijke communicatie --- Nederlands. --- Nederlandse taal. --- schriftelijke communicatie --- persuasieve communicatie --- schrijfvaardigheid --- schrijven --- Dutch language --- copywriting --- Mass communications --- Rhetoric --- Handbooks, manuals, etc. --- Written communication --- Report writing --- zakelijk schrijven --- mailen --- presentaties --- Presentaties --- Schrijven --- Presentaties - Presenteren --- Brieven schrijven --- 82.08 --- #KVHA:Taalkunde; Nederlands --- #KVHA:Schrijfvaardigheid; Nederlands --- #KVHA:Presentaties --- #KVHA:Mailings --- 658.8 --- marketing, verkoop, distributie --- PXL-Media & Tourism 2015 --- schriftelijke vaardigheden --- Direct marketing --- Direct mail --- Communicatieve vaardigheden --- Geschreven taal --- Tekstschrijven --- Tekstsoorten --- Beïnvloeding --- Reclamebeïnvloeding --- Cursus bachelor in het Bedrijfsmanagement --- Communicatiekanaal (indeling communicatie) : Schriftelijke communicatie --- Canal de communication (répartition de la communication) : Communication écrite --- Tekstsoort --- Bachelor in het bedrijfsmanagement
Listing 1 - 2 of 2 |
Sort by
|